عیدتون مبارک

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

عیدتون مبارک

با امید به اینکه طاعات و عبادات شما بزرگواران

 

مقبول درگاه حضرت حق قرار گرفته باشد

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

m.k
ساعت0:32---3 شهريور 1391
وقتی

مُردم، در سیاه ترین شب چشمانت

وقتی دیر رسیدی از بخت سیاهم

خواب آغوش مرگ رامی دیدم

خداحافظ راکه غزل خواندی

من ماندم و خرده های غروری که ...

جمع کردنش توانی نبود

می دانی ....

چمدانم خالی از سفر شد!!!


m.k
ساعت14:54---30 مرداد 1391
پا می شوم
چرخى مى زنم در اتاق و
دوباره مى نشينم
من,
غبار خاطره اى
كه از تو بجاى مانده...


پرنیان
ساعت11:27---29 مرداد 1391
مهمانی خوبی بود.کاش اوهم بگوید مهمان خوبی بود....
عید سعید فطر مبارک!


محدثه
ساعت2:34---29 مرداد 1391
من با اسم وبت لینکت کردم منو با اسم شاپرک سرخ لینک کن
پاسخ: لینک شدی


محدثه
ساعت2:32---29 مرداد 1391
هـمه در دنیـا کـسی را دارنــد، بــرای خودشــان…
“خــسـرو” و “شیـــرین”… “لیـلی” و “مـجنــون“…
“ویس” و “رامین”… “پیــرمـرد” و “پیرزن”…
“تــو” و “اون”…
“مــن” و “تــنهـایی“!



البته که می تونی اهنگ و رو وبت بذاری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |